IOTESA KIDS

CURS DE PROGRAMARE PENTRU COPII DE IOTESA KIDS LA AFTER SCHOOL ADVENTURES TIMIȘOARA - SĂPTĂMÂNA mâncării sănătoase

Săptămâna mâncării sănătoase la școala de vară adventures

Așa cum v-am obișnuit deja, cursul de programare organizat de Iotesa Kids la Școala de vară Adventures se aliniază la tematica stabilită săptămânal. Totuși, nu putem spune că doar săptămâna aceasta a fost săptămâna mâncării sănătoase, deoarece la After School Adventures există o preocupare constantă pentru a le oferi copiilor meniuri variate și sănătoase. Copiii sunt deja obișnuiți cu regulile de bază referitoare la o alimentație corectă. 

Joc - alegerea mâncării sănătoase

Pentru copiii din prima grupă, aflați la a cincea lecție din cadrul cursului de programare, a sosit momentul să creeze primul lor joc. Am ales un joc simplu, în care pe ecran apar câte două alimente, dintre care unul este sănătos și celălalt nesănătos. Utilizatorul trebuie să dea click pe cel sănătos pentru a își mări scorul. 

Am folosit acest joc pentru a ilustra cu ajutorul lui conceptul unei valori alese ”aleator”.

Deoarece jocul are și un scor, am avut ocazia să utilizăm pentru prima dată o variabilă și să le explicăm ce sunt variabilele și cum funcționează ele.

În filmulețul alăturat puteți vedea cum a ieșit proiectul nostru. 

al doilea joc cu mâncare sănătoasă

Pentru grupa a doua, am gândit un joc cu aceeași tematică a mâncării sănătoase, însă organizat puțin diferit. Avem un coș poziționat în partea de jos a ecranului și mișcat cu ajutorul mouse-ului în plan orizontal. Din partea de sus a ecranului apar diferite alimente și coboară spre marginea inferioară. Utilizatorul are posibilitatea de a colecta în coș mâncarea pe care o consideră sănătoasă. Astfel, scorul este crescut cu un punct în cazul în care se alege un aliment sănătos și scăzut cu un punct în cazul în care se alege un aliment nesănătos.

Proiectul acesta a fost pretextul potrivit pentru a ne reaminti despre variabile, rolul și utilitatea lor, preluarea poziției mouse-ului într-o variabilă, dar și despre blocurile de cod care ocazionează mișcarea personajelor pe scenă sau alternarea costumelor în manieră aleatoare.

Am introdus și o noțiune nouă, un bloc de cod din secțiunea Detectare, și anume ”atinge ()”, cu ajutorul căruia putem verifica dacă un personaj atinge un altul, marginea scenei sau cursorul mouse-ului.

 

Copiii au fost foarte entuziasmați de jocul pe care l-am creat împreună!

 

Haideți cu iotesa kids la after school adventures!

Vara e în toi și suntem nerăbdători să facem cunoștință cu noi copii care doresc să învețe programare împreună cu echipa Iotesa Kids. Contactați-ne pentru înscrieri!

ÎnscrieȚI copilul acum LA CURSUL DE PROGRAMARE IOTESA KIDS

Înscrierile se fac pe tot parcursul anului. Fiecare copil va parcurge totate modulele cursului începând cu modulele de inițiere pâna la modulele avansate în cadrul cărora își va dezvolta propriile aplicații și proiecte.

TOATE LOCAȚIILE CURSULUI DE PROGRAMARE PENTRU COPII IOTESA KIDS

Daca locația de mai sus nu vă este la îndemână, vă invităm în oricare altă locație unde se desfășoară cursul de programare.

Curs de programare pentru copii de IOTESA Kids la After School Adventures Timișoara - săptămâna mâncării sănătoase1

CONTACTAȚI-NE

Completați formularul de mai jos și vă vom răspunde în cel mai scurt timp posibil.

Alte modalități de a ne contacta:

Telefon: 0722-410565

E-mail: contact@iotesa.ro

contact iotesa kids