Continuând să ne simțim excelent împreună cu copiii de la Fritzi Afterschool pe perioada vacanței de vară, am ajuns la a șasea lecție. Fiindcă locația centrală îi ferește adesea de contactul nemijlocit cu natura, le-am propus un joc despre animale, un proiect în care utilizatorul recunoaște și denumește animalele care îi apar pe ecran, în încercarea de a obține punctajul maxim.
Noutatea învățată de copii în acest proiect a fost dată de perechea de blocuri de cod din categoria Detectare, ”întreabă () și așteaptă”, respectiv variabila predefinită ”răspuns”, care stochează răspunsul utilizatorului la întrebare:
Cu ocazia aceasta, dar și pentru că urma să creăm și să utilizăm o variabilă nouă, am reluat cu copiii discuția despre variabile. Ce sunt ele? La ce folosesc? Cum se creează și cum se inserează în script, cum se modifică și cum se afișează? Am folosit apoi în proiectul de față toate blocurile de cod din categoria Variabile, pentru a exemplifica utilizarea lor corectă și la locul potrivit – ”setează () la ()”, ”modifică () cu ()”, ”arată variabila ()” și ”ascunde variabila ()”:
Dacă vi s-a părut interesant proiectul nostru, vă invităm să ne cunoaștem! Copiii dumneavoastră vor fi cu siguranță și ei bucuroși să ni se alăture! Contactați-ne pentru detalii!
Înscrierile se fac pe tot parcursul anului. Fiecare copil va parcurge totate modulele cursului începând cu modulele de inițiere pâna la modulele avansate în cadrul cărora își va dezvolta propriile aplicații și proiecte.
Daca locația de mai sus nu vă este la îndemână, vă invităm în oricare altă locație unde se desfășoară cursul de programare.
Partea cea mai complexă a proiectului a fost dată de identificarea corectă a condiției la îndeplinirea căreia se va modifica scorul. Vă lăsăm să o descoperiți și poate chiar să încercați să jucați jocul și să identificați corect animalele din imagine.
Completați formularul de mai jos și vă vom răspunde în cel mai scurt timp posibil.
Alte modalități de a ne contacta:
Telefon: 0722-410565
E-mail: contact@iotesa.ro